RETOUREN

Retourbeleid
(Klik hier om het retourformulier te downloaden (PDF)

Hoe kan ik een bestelling annuleren?
Je kunt jouw bestelling annuleren zodat je een volledige terugbetaling ontvangt, op voorwaarde dat de bestelling of een onderdeel daarvan nog niet is verzonden. Neem contact op met onze klantenservice om de annulering te regelen. Is de bestelling toch al naar je verzonden? Dan zal het annuleren van je bestelling leiden tot het betalen van de retourneringskosten. Zie ‘Retourkosten’ voor meer informatie.

Mijn product is aangekomen maar ik ben niet tevreden.
Wil je een product retourneren of ruilen omdat je van gedachten bent veranderd over jouw order? Geen probleem, we begrijpen dat je soms van gedachten kunt veranderen wat betreft jouw aankoop. Breng ons binnen 14 dagen na ontvangst van het product hiervan op de hoogte en vermeld daarbij je bestelgegevens. De medewerkers van onze klantenservice zullen de afhandeling graag voor je regelen. Let op: om een product retour te sturen moet het compleet in oorspronkelijke verpakking retour komen. Zie ‘Retourkosten’ voor meer informatie.

Welke opties zijn er om mijn product te retourneren.

  1. Retour zenden via de post: voor al je bestellingen geldt een bedenktijd van 14 dagen nadat je het product hebt ontvangen. Binnen deze termijn kun je retourneren, mits je onderstaand stappenplan volgt:
  • Vul het retourformulier correct in (Klik hier om het retourformulier te downloaden).
  • Pak het product in: compleet, in originele staat en in de oorspronkelijke verpakking.
  • Breng het pakket naar een PostNL-postkantoor.
  • Bij het afgeefpunt ontvang je een Track & Trace code waarmee je het product kunt volgen. Bewaar deze code goed.
    Wil je een product ruilen, terwijl deze niet defect is? Ruilen geldt als een nieuwe bestelling. Je retourneert je oude bestelling binnen de bedenktijd en geeft je nieuwe bestelling door.

Wat als mijn bestelling beschadigd is?
Als het product met gebreken is geleverd, verontschuldigen wij ons voor het ongemak. Al onze producten worden door middel van kwaliteitscontroles getest tijdens elke fase van het bestelproces. Ongeacht deze reeks kwaliteitscontroles kan het voorkomen dat een item in slechte staat wordt geleverd. Defecten kunnen tijdens de productie ontstaan of als gevolg van beschadiging tijdens het transport. Als je het artikel niet in perfecte staat ontvangt, zullen onze medewerkers van de klantenservice het probleem aanpakken en jou de beste oplossing aanreiken. Om de situatie zo goed mogelijk te kunnen inschatten, vragen we je een paar foto’s van het artikel naar onze klantenservice te mailen.

Zijn er aan retourneren kosten verbonden?
Retourkosten zijn altijd voor eigen rekening.
(Klik hier om het retourformulier te downloaden)